Klacht POSTNL: Zie boven.

R.P. Dettingmeijer

Er zou een pakket worden bezorgd op 30 maart. Was de hele dag thuis, maar kreeg aan het einde van de dag een bericht dat post.nl mij niet thuis getroffen heeft. Met dat bericht kreeg ik een barcode mee om te traceren bij welke post.nl-lokatie ik het pakket ophalen kon. Echter met deze barcode was het pakket alsmede het ophaalpunt niet te traceren. Dan maar Post.NL zelf gebeld: er zijn 0 wachtenden"voor u, er zijn ...... Na 20 minuten eindelijk contact, doch geen helpdeskmedewerker aan de lijn. Hoorde alleen de gezelligheid van de hulpafdeling, Na dit 2x te hebben meegemaakt eindelijk contact. De dienstdoende dame stelde me een paar vragen, doch toen ik mn klachten uitte hing zij abrupt de telefoon op. Nog een paar keer gebeld, maar kreeg geen servicemedewerker aan de telefoon, bleef maar van de afdelingsgezelligheid genieten. Ten einde raad maar een Engelstalige medewerker gecontact. Ditmaal wel met succes. Maar ook hij kon op die barcode niets vinden en stuurde me door naar de leverancier: Ikea. Daar ondervond ik 100% begrip en daar zal mijn probleem uit coulance zonder meer worden opgelost, Het zal hen 2 leveringen kosten voor 1 prijs; mij 2 uur loonderving voor niets. Opblazen dat Post.nl en hopen dat leveranciers zich bewust worden dat andere postbezorginstellingen langzamerhand meer bewust zijn van adequate bezorging en non-ambtelijk gedrag

Faillissement aanvragen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet is langs geweest, en het pakket niet te vinden was op de PostNL-locatie. Ook begrijp ik dat het erg veel moeite heeft gekost om een klantenservice medewerker hierover te spreken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket. Deze heeft u gekregen van de afzender, en begint met 3S.
    - Heeft u getest of de bel het doet?
    - Uw e-mailadres.

R.P. Dettingmeijer
    De door mij ontvangen Track & Trace code van het pakket is 3STOSU0016393. Als u wilt kan ik u een kopietje van het ontvangen bericht sturen. Mijn deurbel doet het zonder meer. Dagelijks word er zonder problemen gebeld om pakketten te bezorgen, ook door POSTNL. Mijn e-mailadres is roy.dettingmeijer@gmail.com. Overigens heb ik diverse keren met uw klantenservice gebeld die mij ook om de Barcode vroegen, echter geen van hen kon daarop een bezorging traceren. Overigens bij 5 pogingen om contact met uw klantenservice te hebben werd telkens aangegeven dat er nog een aantal wachtenden voor mij waren, waarop ik op mijn beurt geen contact kreeg, maar slechts naar de gezelligheid op de desbetreffende afdeling kon luisteren. Bij het laatste en eindelijk succesvol contact kon uw medewerker mijn barcode niet traceren. Nadat ik vervolgens wilde aangeven waarom het mij bevreemde dat deze levering stagneerde en dat ik daags tevoren dergelijke problemen had ondervonden, vertelde ze dat ik gewoon haar vragen moest beantwoorden. Toen ik perplex een stilte van een paar seconden liet vallen, werd de verbinding verbroken. Mijn terugbellen leverde niet meer op dan tevoren: naar de afdelings-gezelligheid te luisteren. Heb toen maar een Engelstalige medewerker benaderd die mij wel klantvriendelijk te woord stond. Echter hij kon de barcode eveneens niet traceren en mij daardoor ook niet verder helpen. Hij adviseerde mij om contact met Ikea (de leverancier) op te nemen in de veronderstelling dat daar wat fout kon zijn gegaan, ondanks dat ik het bezorgbericht van POSTNL had ontvangen. Niet overtuigd van succes heb ik dat toch maar gedaan. Heb Ikea de stukken doen toekomen en daar ontving ik met een lach wel begrip. Gratis zal mij nu het bestelde en reeds betaalde door Ikea op zijn rekening worden toegezonden. Benieuwd hoe PostNL deze opdracht afwikkelt. Met vriendelijke groet, Roy Dettingmeijer