Klacht POSTNL: Zie boven

Beste Postnl,
ook bij mij is er een gesloten verklaring voor mijn adres. Een adres dat zowel zakelijk als prive gebruikt word.
Ik heb nooit om een gesloten verklaring gevraagd dus verzoek ik u dit dan ook gewoon weer te verwijderen immers er is hier altijd iemand of we moeten boodschappen aan het doen zijn.
Met vriendelijke groet, Aad van der Graaf

Zie boven

Geachte heer/mevrouw van der Graaf,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een gesloten verklaring in zou willen trekken op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de code die u meegestuurd heeft even bekeken, maar daar zie ik niet op terug dat er een gesloten verklaring op uw adres zit. Dit pakket is namelijk op 29-11 bij PostNL binnen gekomen en diezelfde dag nog bij u bezorgd. Mocht u wel in het bezit zijn van een track & trace code waarbij duidelijk zichtbaar is dat er een gesloten verklaring op uw adres zit, ontvang ik deze graag in een reactie op dit bericht. Stuurt u dan ook gelijk uw e-mail adres mee?

Beste Postnl,
    de pakketten met t&tracecode 3SNHBC000150443 en 3SNHBC000150781 zijn 30-11 verzonden en zouden op 01-12 bezorgd worden. Op zaterdagochtend stond op deze codes wegens gesloten verklaring worden ze vandaag 03-12 bezorgd. Vandaag dus. Dit is niet de eerste keer maar misschien al de 10e/15e keer. Ga natuurlijk niet reageren als het niet zo zou zijn. Zaterdag stond er dus gewoon dat ze vandaag bezorgd gaan worden dus staat er nu niets meer over een gesloten verklaring. U kunt van mij gerust aannemen dat hier op zaterdags niets bezorgd word door Postnl. Dus ergens moet er bij Postnl een notitie staan. Hoop dat u dit kunt verwijderen omdat Postnl hier wel rijd op zaterdag. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Aad van der Graaf
    Artxcel
    Overigens is het pakket wat u bedoeld een ander pakket wat de 28ste is verzonden en de 29ste is binnen gekomen met T&Tcode 3SNHBC000147378
    Geachte heer, mevrouw Van der Graaf,

Hartelijk dank voor uw aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw verzoek om de gesloten verklaring voor de zaterdag op te heffen heb ik doorgegeven aan de bezorgafdeling. Zij zullen dit verder verwerken en ik verwacht dat met ingang van deze week ook op zaterdag pakketten op uw adres zullen worden afgeleverd. Omdat uw melding intern wordt behandeld, krijgt u hier verder geen reactie op. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Artxcel
Oplossing .... GEEN. Postnl schrijft dat het pakket afgeleverd was en ja dat was het alleen dat was een ANDER pakket. Als ze nu zelf hun track-tracenumeers niet kunnen lezen hoe moet dat dan verder. Hun geschreven dat ze het verkeerde nummer hadden gebruikt van een zending die vrijdags afgeleverd was en weer 2 nummers gegeven die op zaterdag tegen werden gehouden. Hun antwoord ...... niets. Week later of ik een tevredenheidsformulier in wilde vullen zodat ze de service nog beter konden maken. Nou leuker konden ze het niet maken. Amateurs (niet allemaal dus) die niets eens de klacht goed lezen.