Klacht POSTNL: Zie boven

Burger

Al een hele week wordt er geen post bezorgd.

Zo spoedig mogelijk weer doen wat haar wettelijke taak is, de niet bezorgde post achterhalen en per omgaande alsnog bezorgen en ervoor zorg dragen dat deze verwaarlozing van de wettelijke taak niet meer voorkomt.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.