Klacht POSTNL: zie boven

Klachtnummer
# 369813
Gebruiker
A. de Niet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds een week wordt de post niet meer bezorgd, terwijl ik weet dat er wel post voor mij is verzonden. Onze vaste bezorgster (altijd prima bezorging) is sinds een week met zwangerschapsverlof. De vervanger of vervangster dumpt de post kennelijk ergens anders.

De oplossing

actie ondernemen zodat de post weer bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mail adres;

    - of er een oranje streepjes code aanwezig is op de poststukken;

    - welk huisnummer de zendingen bezorgd zijn.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren