Klacht POSTNL: zie boven

A. de Niet

Sinds een week wordt de post niet meer bezorgd, terwijl ik weet dat er wel post voor mij is verzonden. Onze vaste bezorgster (altijd prima bezorging) is sinds een week met zwangerschapsverlof. De vervanger of vervangster dumpt de post kennelijk ergens anders.

actie ondernemen zodat de post weer bezorgd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mail adres;

- of er een oranje streepjes code aanwezig is op de poststukken;

- welk huisnummer de zendingen bezorgd zijn.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren