Opgelost door POSTNL: Zie boven

content Opgelost
M.

Begin december is een pakket vanuit noord-Ierland naar mij verzonden, track en tracé RN410093665GB , van de firma the Steensons . Op 12 december is het pakket : left the oversea international processing Centre, maar helaas nog steeds niet bij mij bezorgd , 1823 BZ te Alkmaar.
Graag wil ik duidelijkheid mbt de status van dit pakket

Waar is het pakket en wanneer kan ik de bezorging verwachten

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een pakket uit Noord-Ierland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw pakket uit het buitenland wordt rechtstreeks afgeleverd op uw PostNL-punt. U krijgt hiervoor een afhaalbericht in uw brievenbus bezorgd. Het is op dit moment nog niet duidelijk wanneer u het afhaalbericht ontvangt op uw adres. Ik kan zien dat de zending gisteren bij ons gesorteerd is, ik neem aan dat u in de loop van deze week meer informatie zult zien. Zodra u het afhaalbericht heeft ontvangen, is uw zending al beschikbaar op de afhaallocatie die vermeld staat op het bericht.

Hier kunt u het pakket gedurende 7 dagen afhalen. Daarna gaat het pakket retour afzender.
    Met het afhaalbericht kunt u, persoonlijk en met legitimatie, de zending afhalen van de afhaallocatie. Het is niet mogelijk de zending alsnog bij u aan te bieden.

M.
Vlak nadat ik de klacht had ingediend , zag ik dat het pakket "in beweging kwam ". Misschien toeval ? In het antwoord werd beschreven dat ik bericht zou krijgen waar ik het kon ophalen. Maar gelukkig werd het vrijdag jl thuis bezorgd ! uiteindelijk dus toch gekregen , maar wat mij bevreemd dat ik tussen 12 december en 6 januari geen enkel tussenbericht heb gekregen . Natuurlijk is het druk rond de feestdagen , maar ik las alleen dat er een vertraging van enkele dagen mogelijk zou zijn . Jammer , ik weet zeker dat het Noord-Ierse bedrijf nu andere vervoerders zullen gaan gebruiken .