Klacht POSTNL: Zie boven

hombre

Zelfde als vorige week. Pakje met Engelse trackingcode is overhandigd aan postnl, vanaf daar is het spoorloos. Trackingcode werkt niet bij postnl. Op deze klacht kreeg ik een antwoord wat ik wist, kortom doe eens jullie best. De ergernis die ik nu heb is nu haast erger dan dat dat pakje niet aankomt!

handel het netjes af, zorg dat het pakje wel bezorgd wordt, dat de tracking werkt, enz enz en stuur me niet met een kluitje in het riet.

we wachten af ...

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U geeft aan dat u het pakket niet kunt traceren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is het voor mij niet mogelijk om uw klacht van vorige week erbij te zoeken. Daarom kan ik niet nagaan of u het juiste antwoord ontvangen heeft. Om die reden zal ik enkel ingaan op de huidige situatie.

In de meeste gevallen kunt u uw pakket uit het buitenland traceren via https://www.internationalparceltracking.com/. Dit doet u met de barcode die u van de afzender heeft gekregen. Als u geen resultaat te zien krijgt is het pakket (nog) niet overgedragen aan PostNL. Ook is het mogelijk dat u een code beginnend met 'U' (untracked) heeft. Het pakket is dan in Nederland niet te traceren tijdens het verwerkings- en bezorgproces. Graag zou ik met u meekijken.

- uw e-mailadres;
    - de (buitenlandse) barcode van uw pakket.

hombre
    Het pakje is zowaar binnen (na ruim 3 weken!). Wat gewoon mateloos irritant is, is dat het met de Engelse track&trace niet meer te volgens is als het in NL is. Daar was ik inmiddels al achter, wat dan nog ergerlijker is, is dat postnl dan dat ook als antwoord geeft, terwijl ik dat zelf dus al wist! Hoe dan ook: regel wat met die tracking, dat moet voor een beetje automatiseerder toch een eitje zijn en geef gewoon antwoord op de vraag.