Klacht POSTNL: zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344746
Gebruiker
pb
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag (17-01-19) en gisteren heb ik tot tweemaal toe geprobeerd om via de website van Postnl een klacht in te dienen. Dit is niet gelukt, de website reageert met de volgende mededeling: Service & Contact > Probleem of klacht > Klacht indienen > Online klacht indienen > Online klacht indienen (formulier)
Klacht indienen. Door een technische fout is het formulier op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

-de website om een klacht in te dienen werkt niet-

Mijn klacht:
Aan mijn adres zijn op verschillende data aangetekende stukken verstuurd. Deze stukken zijn wel/ niet aan mijn adres aangeboden, maar een bericht werd op deze verschillende data niet achtergelaten.Evenmin een herinnering.

Ik wist dus niet dat deze aangetekende brieven aan mijn adres aangeboden waren en evenmin wist ik dat deze alsnog bij de plaatselijke supermarkt op te halen waren. Beide stukken zijn vervolgens op de verschillende data retour gezonden. Ik weet dit omdat de afzender mij alsnog hierover heeft bericht.

Van de postbode begreep ik dat aangetekende stukken door de mannen in de busjes worden verzorgd.

Het aangetekend verzenden van stukken is bij Postnl kennelijk niet in veilige handen.



De oplossing

contact opnemen over de klacht

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Beekman,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat u geen notificatie heeft gehad dat uw aangetekende zendingen zijn bezorgd bij een afhaallocatie. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

    Onze bezorgers dienen altijd een ophaalbriefje achter te laten wanneer een zending is afgeleverd bij een afhaallocatie. Graag dien ik een melding in richting het depot zodat de bezorger hierop aangesproken wordt. Om dit te kunnen doen, zou ik graag de volgende gegevens ontvangen:

    - De barcodes van de betreffende zendingen
    - Uw e-mailadres

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en het sturen van de aanvullende gegevens. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om ervoor te zorgen dat deze situatie in de toekomst niet meer voorkomt, heb ik uw melding per direct doorgestuurd naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Na uiterlijk 23 januari 2019 zou u hier geen last meer van mogen ondervinden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pb
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger wordt aangesproken op het bij herhaling niet-achterlaten van berichten (aangetekende zending) bij de geadresseerde, aldus een eerder bericht. Krijg nu bericht van een op 21-01-19 aan mijn adres verzonden 3e aangetekende zending, die ik tot nu toe OOK NIET heb ontvangen. Ook geen bericht achtergelaten op mijn adres! VOOR DE 3E MAAL IN DE FOUT!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen