Klacht POSTNL: Zie boven

Anne

Kerst pakket verzonden naar familie in UK niet aangekomen.....na aanvraag/onderzoek bij Post.nl moet als ‘vermist’ wordt beschouwd. Omdat het niet verzekerd was, heb ik uiteindelijk 13 euro terug ontvangen (verzendkosten). Inhoud pakket bijna 100 euro waard!!
Liefdevolle ingepakt cadeaus, persoonlijk brief, kerst kaart, teleurstelling alom, niets ontvangen!

Deel van antwoord van Post.nl....verzendkosten, vervelend en excuses vind ik niet genoeg. Blijkt pakket was al in Elst als vermist beschouwd!! Kwam niet verder......

‘Uit het door mij uitgevoerde onderzoek naar een door u verzonden zending met onderstaande gegevens is vast komen te staan dat de zending als vermist moet worden beschouwd. We vinden dit vervelend voor u en bieden hiervoor onze excuses aan’

Het minste dat Post.nl had moeten doen was waarde van het pakket vergoeden. Teleurstelling van veel mensen kunnen ze niet goed maken. Ze adviseerden mij ‘volgende keer aangetekend of verzekeren’....Vond al duur genoeg, ben niet van plan ooit weer een pakket via Post.nl te versturen.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het onderzoek naar uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel kwalijk dat dit pakket nooit is aangekomen bij de geadresseerde en dat het pakket tevens niet door u retour is ontvangen. Ik begrijp uiteraard dat de uitslag van het onderzoek heel teleurstellend is, zeker wanneer het om persoonlijke post en cadeaus gaat. Ik kan echter niets aan de uitslag veranderen en omdat het pakket niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen.