Klacht POSTNL: Zie boven

Rian1971

Pakketje met contactlenzen opgestuurd naar mijn zoon in Tilburg en is daar nooit aangekomen.

Pakketje bezorgen! En anders uitzoeken hoe dat kan dat pakketjes kwijtraken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet bezorgde brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat het briefpost betreft, kunnen wij helaas niet achterhalen waar in het traject uw zending zich bevindt. Wel zet ik graag een melding voor u uit naar het depot, zodat het verzendtraject langsgelopen kan worden.

- De naam en het adres van de ontvanger.
    - Uw e-mailadres.

Rian1971
    Goedemiddag,

Hierbij de ontbrekende indormatie.
    Het gaat om een brievenbus pakketje. Inhoud contactlenzen. Geadresseerd aan
    Romeo van der Wel
    Spoorlaan 398
    5038 CG Tilburg

Vriendelijke groeten
    Rian Castel
    rian197-@hotmail.com
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Wat vervelend dat uw post nog niet bezorgd is.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken.

Het is mogelijk om navraag te doen naar deze zending. Hiervoor heb ik u een formulier per post (inclusief retourenveloppe) opgestuurd. Ik raad u aan om dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Hiermee kunnen wij kijken of wij de lenzen kunnen terugvinden. Deze stuurt u terug naar: PostNL afdeling Navragen, Antwoordnummer 6299, 8900 VC te Leeuwarden. Nadat wij uw formulier hebben ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Wij informeren u zo spoedig mogelijk (in ieder geval binnen 4 weken) over de uitkomst van het onderzoek. Wanneer we uw zending achterhalen, sturen we deze naar u terug.

U dient de volgende kenmerken op het formulier te vermelden; Duidelijke omschrijving van het artikel, voorzien van merk, kleur, typenummer en maat/formaat.