Klacht POSTNL: Zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555582
Gebruiker
TweedeHond#02
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aangetekend brief NIET persoonlijk aangeboden: zat TUSSEN de geleverde pakketten!

De oplossing

AANGETEKENDE POST PERSOONLIJK AANBIEDEN ZOAL BEDOELD!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de barcode van u.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het aanbieden van een aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat een aangetekende brief is geleverd samen met pakketten. Helaas heeft u de track trace code niet van de zending. Een aangetekende brief is geen legitimatie zending en mag geleverd worden aan een medebewoner of een ander persoon die aanwezig is op dat adres.
    Als een bezorger op een adres een handtekening moet hebben van een pakket dan mag hij ook de aangetekende brief aan die persoon overhandigen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TweedeHond#02
Datum
Uiteindelijke oplossing
ER IS DOOR DE BODE NIET GEVRAAGD OM EEN HANDTEKENING! ZOALS EERDER GEMELD: DE AANGETEKENDE BRIEF ZAT TUSSEN! DE AFGELEVERDE PAKKETTEN!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen