Klacht POSTNL: Zie boven

TweedeHond#02

Een aangetekend brief NIET persoonlijk aangeboden: zat TUSSEN de geleverde pakketten!

AANGETEKENDE POST PERSOONLIJK AANBIEDEN ZOAL BEDOELD!

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de barcode van u.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het aanbieden van een aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat een aangetekende brief is geleverd samen met pakketten. Helaas heeft u de track trace code niet van de zending. Een aangetekende brief is geen legitimatie zending en mag geleverd worden aan een medebewoner of een ander persoon die aanwezig is op dat adres.
    Als een bezorger op een adres een handtekening moet hebben van een pakket dan mag hij ook de aangetekende brief aan die persoon overhandigen.

TweedeHond#02
ER IS DOOR DE BODE NIET GEVRAAGD OM EEN HANDTEKENING! ZOALS EERDER GEMELD: DE AANGETEKENDE BRIEF ZAT TUSSEN! DE AFGELEVERDE PAKKETTEN!