Klacht POSTNL: Zie bovenstaand

Fr@nk

Pakket is 3 dagen te laat geleverd! Het is vervolgens geleverd op nr 123. Hier is echter geen bericht van achtergelaten. In de mail die ik ontving stond dat het op nr 115 geleverd was. Best knullig dat dit niet juist gecommuniceerd wordt!

Mvg,

Frank de Jonge

Zorg dat de bezorgers meer tijd krijgen, dan gaat het werk mogelijk beter. Het beeld ontstaat dat het veel te druk is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw eerste bericht maak ik op dat uw pakket is afgeleverd bij huisnummer 123, maar dat u hier geen kennisgeving over hebt ontvangen. Wij hebben hieruit begrepen dat u uw zending al wel hebt opgehaald bij huisnummer 123. Nu geeft u aan dat het pakket helemaal niet afgeleverd is. Kunt u mij aangeven hoe dit precies zit? Als u uw zending helemaal niet hebt ontvangen en uw zending ligt niet op huisnummer 123, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan eventueel een onderzoek uit laten voeren naar uw zending.

Fr@nk
    In eerste instantie werd gezegd dat er een pakket bij de buren lag,maar dat bleek hun eigen bestelling van dezelfde afzender.
    Tot op heden hebben wij niks ontvangen. Dit is ook bij de afzender doorgegeven en zij zijn een onderzoek bij PostNL gestart.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw toelichting. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat het pakket nog niet in uw bezit is. Voor updates en de uitkomst van het onderzoek raad ik u aan contact te houden met de afzender. Zij kunnen u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.