Klacht POSTNL: zie bovenstaande

Haarhuis

ik heb een pakje van Wish ontvangen via Post NL. Ik wil het retour zenden naar Wish China. Op het pakje staat een postbus nummer 7040, 3109 AA Schiedam. Ik krijg van niemand een bevestiging of dit het juiste retour adres is. Wie kan mij daarbij helpen. Ben al dagen bezig.

Graag mij het retour adres verschaffen van Wish.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Ik begrijp dat u informatie zoekt voor het retourneren van uw pakket. Het postbus adres aangegeven op de verpakking is ons tussenstation voor pakketten uit China. Vanuit hier worden de zendingen terug gestuurd naar het land van herkomst. Echter moeten zij daar wel weten waar het daarna heen moet, je kunt dus het beste de adresgegevens opvragen bij de afzender.

Ook een klacht indienen over ?