Klacht POSTNL: Zie hierboven

Klachtnummer
# 478238
Gebruiker
Zuidervaart
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind augustus en begin september heb ik vanuit Amsterdamnaar adressen binnen Nederland een voor de ontvanger belangrijke brief verstuurd, beide goed van postzegel voorzien.
Helaas zijn ze geen van beiden aangekomen! Erg vervelend en een grote deuk in mijn vertrouwen in de post.

De oplossing

Waar zijn die brieven???

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee door u verzonden poststukken niet aangekomen zijn. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is. Wel wil ik graag een klacht voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datums zijn de poststukken verstuurd?

    - Via welk PostNL-punt of welke oranje brievenbus heeft u de poststukken verzonden? U kunt dit eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer.

    - Wat zijn de volledige adressen van de geadresseerden?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen