Klacht POSTNL: Zie hierboven

Zuidervaart

Eind augustus en begin september heb ik vanuit Amsterdamnaar adressen binnen Nederland een voor de ontvanger belangrijke brief verstuurd, beide goed van postzegel voorzien.
Helaas zijn ze geen van beiden aangekomen! Erg vervelend en een grote deuk in mijn vertrouwen in de post.

Waar zijn die brieven???

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee door u verzonden poststukken niet aangekomen zijn. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is. Wel wil ik graag een klacht voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datums zijn de poststukken verstuurd?

- Via welk PostNL-punt of welke oranje brievenbus heeft u de poststukken verzonden? U kunt dit eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer.

- Wat zijn de volledige adressen van de geadresseerden?

- Wat is uw e-mailadres?