Klacht POSTNL: Zie hierboven

barry1999

Ik heb vrijdag28-12-18 een pakketje op de bus gedaan(kosten 2,80) en zaterdag ligt t weer bij mij in de bus.Dus het adres van bezorgen niet goed gelezen en bij de afzender bezorgt.

2,80 vergoeden die ik voor de tweede maal moest betalen door een fout van post nl

Geachte heer/mevrouw Agam,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Volledige foto van het poststuk
    - Was uw eigen adres ook zichtbaar op het poststuk?

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

barry1999

Zou ik nog een volledige foto mogen van het poststuk (met adressering), samen met de postcode en huisnummer van de ontvanger? Daarnaast ontvang ik graag nog uw e-mailadres.

barry1999
    Aangezien ik het pakket dezelfde dag nog heb terug gestuurd ben ik niet meer in de gelegenheid hier een foto van te maken. met vr,gr. I.Agam