Klacht POSTNL: Zie hierboven

Klachtnummer
# 341052
Gebruiker
barry1999
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb vrijdag28-12-18 een pakketje op de bus gedaan(kosten 2,80) en zaterdag ligt t weer bij mij in de bus.Dus het adres van bezorgen niet goed gelezen en bij de afzender bezorgt.

De oplossing

2,80 vergoeden die ik voor de tweede maal moest betalen door een fout van post nl

5 reacties

  1. Auteur
    barry1999
    Datum
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Agam,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Volledige foto van het poststuk
    - Was uw eigen adres ook zichtbaar op het poststuk?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    barry1999
    Datum
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zou ik nog een volledige foto mogen van het poststuk (met adressering), samen met de postcode en huisnummer van de ontvanger? Daarnaast ontvang ik graag nog uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  5. Auteur
    barry1999
    Datum
    Aangezien ik het pakket dezelfde dag nog heb terug gestuurd ben ik niet meer in de gelegenheid hier een foto van te maken. met vr,gr. I.Agam

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen