Opgelost door POSTNL: zie hierboven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 393444
Gebruiker
Preccie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste postnl, via aliexpress een pakket besteld waarvan de status op dit moment staat op "Delivery attempt failure" bestelnummer is LB087216422SG.

Zouden jullie kunnen nazien waar dit mis gaat?

De oplossing

Graag info en pakket bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op de bezorging te moeten wachten. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. De verwerking en sortering van het pakket kan meerdere werkdagen duren, afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie gelukkig dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Preccie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen