Opgelost door POSTNL: zie hierboven

Preccie

Beste postnl, via aliexpress een pakket besteld waarvan de status op dit moment staat op "Delivery attempt failure" bestelnummer is LB087216422SG.

Zouden jullie kunnen nazien waar dit mis gaat?

Graag info en pakket bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op de bezorging te moeten wachten. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt, komt er informatie tevoorschijn. De verwerking en sortering van het pakket kan meerdere werkdagen duren, afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie gelukkig dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd.

Preccie