Klacht POSTNL: Zie klacht hierboven
Details
Klacht
Op woe 17 juni 2020 heb ik in de brievenbus op de Dedemsvaartweg Den Haag 2 poststukken in de brievenbus gedaan. T.w. 1 voor.het adres: Sleedoornstraat 118, 2565 WS Den Haag. Deze persoon is geopereerd en was een "Beterschapskaart". 2. Dr. Knuttelstraat 10, 2552 LL Den Haag. Deze persoon is met pensioen. Beide kaarten zijn nooit aangekomen.
Wilt u nagaan of deze brievenbus überhaupt geleegd en bezorgd wordt? U begrijpt wel dat ik hier niet zo blij mee bent. Emotioneel doet het mij ook wat. Met vertrouwen op Post.nl doe ik 2 kaarten voor mijn dierbaren op de bus. En beide kaarten worden nooit bezorgd. Heeft u een uitleg voor?
Ik ben bereikbaar op email: kamla.choelhai@gmail.com
Tel. 06-112 107 30
Zweeloostraat 70
2545 VE Den Haag
Gewenste oplossing
Betere service en aandacht van Post.nlVoor de niet bezorgde 2 kaarten en postzegels vergoeding.
Het waren 2 Hallmarkt kaarten á € 2,98. Op de ene was postzegel nr. 1 geplakt en op de andere postzegel nr. 2 geplakt. Graag vergoeding zodat ik opnieuw iets kan sturen aan dezen.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.