Klacht POSTNL: Zie klacht hierboven

Kamla Choelhai

Op woe 17 juni 2020 heb ik in de brievenbus op de Dedemsvaartweg Den Haag 2 poststukken in de brievenbus gedaan. T.w. 1 voor.
het adres: Sleedoornstraat 118, 2565 WS Den Haag. Deze persoon is geopereerd en was een "Beterschapskaart". 2. Dr. Knuttelstraat 10, 2552 LL Den Haag. Deze persoon is met pensioen. Beide kaarten zijn nooit aangekomen.

Wilt u nagaan of deze brievenbus überhaupt geleegd en bezorgd wordt? U begrijpt wel dat ik hier niet zo blij mee bent. Emotioneel doet het mij ook wat. Met vertrouwen op Post.nl doe ik 2 kaarten voor mijn dierbaren op de bus. En beide kaarten worden nooit bezorgd. Heeft u een uitleg voor?
Ik ben bereikbaar op email: kamla.choelhai@gmail.com
Tel. 06-112 107 30
Zweeloostraat 70
2545 VE Den Haag

Betere service en aandacht van Post.nl
Voor de niet bezorgde 2 kaarten en postzegels vergoeding.
Het waren 2 Hallmarkt kaarten á € 2,98. Op de ene was postzegel nr. 1 geplakt en op de andere postzegel nr. 2 geplakt. Graag vergoeding zodat ik opnieuw iets kan sturen aan dezen.
Volgens Post.nl werken ze volgens een waterdichte systeem. Dus kan daar geen fouten gemaakt zijn. Mijn beide poststukken die op 17 juni jl ter post had gedaan zijn nog steeds niet bezorgd. En omdat het kaarten/brieven waren kunnen deze niet vergoed worden. Deze zijn niet verzekerd werd mij uitgelegd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u op 17 juni twee poststukken heeft verstuurd, die beide nog niet aangekomen zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent en wilt weten wat er aan de hand is. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de binnenkant van elke oranje brievenbus zit een barcode die de chauffeur moet scannen. Hiermee bewaken we of we alle brievenbussen binnen de vastgestelde tijd legen en registreren we ook of een brievenbus overvol is. Indien nodig wordt een vergeten brievenbus alsnog direct geleegd.

Omdat briefpost niet verzekerd is kan ik u tot mijn spijt geen vergoeding bieden. Ik heb uw klacht gemeld bij de verantwoordelijke afdeling zodat we deze situatie kunnen onderzoeken. Uiterlijk 9 juli 2020 zal over de afhandeling van uw klacht contact met u worden opgenomen. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.