Klacht POSTNL: Ziggo internet pakket onbestelbaar en zoek

Klachtnummer
# 168203
Gebruiker
Victoriazondervan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niemand weet wat er met het pakket gebeurd is en waarom hij niet meer bezorgd kan worden. Volgens PostNL retour naar Ziggo, maar Ziggo weet van niks. Ondertussen al dus weken heen en weer bellen tussen Ziggo en Postnl. Ik wil gewoon eindelijk eens internet thuis! Mij is beloofd binnen 10 werkdagen dat ik het pakket thuis zou hebben. De besteldatum is 30 april. Hoe moeilijk kan het zijn??

De oplossing

Een track en trace code van mijn nieuw bestelde pakket zodat ik weet wanneer ik eens eindelijk internet heb.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Zondervan,

    Uit uw bericht begrijp ik dat er iets is mis gegaan met een zending van Ziggo naar PostNL. Mijn excuses daarvoor. Om u hier verder te kunnen helpen is er een code nodig om te kijken wat er aan de hand is. De code kunt u doorsturen via Twitter of Facebook. Met daarbij het verhaal met wat er aan de hand is. Dan kunnen mijn collega’s u daar verder helpen. Wij hebben toegang tot dezelfde systemen en informatie.

    Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Johan

    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen