Klacht POSTNL: Ziggo internet pakket onbestelbaar en zoek

Victoriazondervan

Niemand weet wat er met het pakket gebeurd is en waarom hij niet meer bezorgd kan worden. Volgens PostNL retour naar Ziggo, maar Ziggo weet van niks. Ondertussen al dus weken heen en weer bellen tussen Ziggo en Postnl. Ik wil gewoon eindelijk eens internet thuis! Mij is beloofd binnen 10 werkdagen dat ik het pakket thuis zou hebben. De besteldatum is 30 april. Hoe moeilijk kan het zijn??

Een track en trace code van mijn nieuw bestelde pakket zodat ik weet wanneer ik eens eindelijk internet heb.

Geachte mevrouw Zondervan,

Uit uw bericht begrijp ik dat er iets is mis gegaan met een zending van Ziggo naar PostNL. Mijn excuses daarvoor. Om u hier verder te kunnen helpen is er een code nodig om te kijken wat er aan de hand is. De code kunt u doorsturen via Twitter of Facebook. Met daarbij het verhaal met wat er aan de hand is. Dan kunnen mijn collega’s u daar verder helpen. Wij hebben toegang tot dezelfde systemen en informatie.

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Johan

Klantenservice PostNL