Klacht POSTNL: Zinloos geweld bij PostNL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 472751
Gebruiker
W.E.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is weer eens zo laat... Flesje kapot.

De oplossing

Ik hoef geen reactie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er schade is ontstaan aan de inhoud van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het erg spijtig dat u een kapot flesje heeft ontvangen. Ik raad u aan om deze situatie te melden bij de afzender van het pakket. De afzender is onze opdrachtgever en klant, de verzender heeft een overeenkomst met ons gesloten bij verzending van het pakket. U heeft een overeenkomst met de afzender over uw aankoop. De afzender kan een klacht bij ons melden en kan eventueel in aanmerking komen voor een vergoeding. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.E.
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL neemt geen verantwoording voor de door hun toedoen, gedupeerde klanten. Echt een slecht bedrijf. Ik heb wel een tegoed van de webshop gehad.,maar daarmee is het probleem van ruig omgaan met de paketten niet van de baan...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen