Klacht POSTNL: Zit al 5 weken te wachten

Klachtnummer
# 388103
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waar is mijn pakket
CP054940474TR

De oplossing

Help me zoeken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is uw pakket tot op heden niet aangekomen bij PostNL. Ik kan u dus (nog) geen informatie geven over uw zending. Mocht het te lang duren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel contact opnemen met de postorganisatie waarmee het pakket als eerste mee is verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen