Klacht POSTNL: Zo zeker als dat je vroeger was je post te ontvangen zo zeker ben je nu dat je het niet ontvangt

Klachtnummer
# 316393
Gebruiker
TheDutch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vd 3 keer in 4 maanden tijd een pakketje niet bezorgd, niet terug te vinden, geen niet thuis bericht ontvangen. Het ligt grotendeels bij de bezorgers, die doen maar wat, klantenservice meerdere keren ad lijn gehad die gewoon ook aangeven dat ze op de hoogte van de problemen. Bestelde schoenen die niet aankomen, broeken die verdwijnen of dvd’s die als afgeleverd staan waarschijnlijk in Marakesh

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bak,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw zendingen niet bezorgd zijn. Ik reageer graag op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat er afgelopen maanden meerdere zendingen niet aangekomen zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit ontzettend vervelend is en bied u hier mijn oprechte excuses voor aan.

    Ik kijk graag met u mee naar de situatie en ontvang hier graag de 3S-codes voor. Daarnaast adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als onze opdrachtgever en afhankelijk van de type zending, een klacht indienen of een onderzoek opstarten.

    Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-codes, graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Bak,

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat uw zendingen niet bezorgd zijn. Ik reageer graag op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat er afgelopen maanden meerdere zendingen niet aangekomen zijn. Ik kan mij voorstellen dat dit ontzettend vervelend is en bied u hier mijn oprechte excuses voor aan.

    Ik kijk graag met u mee naar de situatie en ontvang hier graag de 3S-codes voor. Daarnaast adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als onze opdrachtgever en afhankelijk van de type zending, een klacht indienen of een onderzoek opstarten.

    Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-codes, graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen