Opgelost door POSTNL: Zoals boven vermeld

sad Opgelost
Blauwemaandag

Krijg een kaart van post. Nl met de mededeling:
Oeps, te weinig postzegels
Afzender helaas onbekend
Daarom verzoekende u om de portokosten van €3,84 te betalen
Denk niet dat ik ga betalen voor de reclame van een autobedrijf waar ik niet voor gevraagd heb
Het word steeds gekker zo kunnen mij nog veel mensen mij iets sturen!!!!

Dat post.nl excuses aanbied, en dat ik geen cent betaal
Schandalig dat ik dáár mijn tijd in moet stoppen om jullie te benaderen ,wat niet nodig hoefde te zijn .!

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een ontvangen portokaart. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een portokaart heeft ontvangen, maar u het bijbehorende poststuk niet zelf heeft verstuurd. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u bezwaar maakt tegen de extra kosten.

Zoals zojuist ook telefonisch besproken sturen wij wanneer post onvoldoende gefrankeerd is, een portokaart naar de afzender. Als de afzender onbekend is, wordt een portokaart automatisch naar de ontvanger gestuurd. Omdat u als geadresseerde niet verantwoordelijk bent voor de frankering, hoeft u de portokaart niet te betalen.

Om een herinnering te voorkomen, heb ik de kosten afgeboekt en kunt u de portokaart weggooien. Mocht mijn afboeking een herinnering kruisen, dan mag u die vernietigen zonder opnieuw contact met ons op te nemen.