Klacht POSTNL: Zoek en bezorg mijn pakketje AUB

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 643795
Gebruiker
Waarismijnpakketjegebleven
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wanneer gaan jullie mijn pakketje bezorgen????

Gewenste oplossing

Zoeken en bezorgen.
Geboden oplossing
Neem contact op met de verzender die kan een onderzoek starten? Waarom moet ik daar de verzender voor lastig vallen? Het pakketje is in ontvangst genomen door jullie dus jullie kunnen dan toch gewoon onderzoek doen?? Waarom schuiven jullie alles van jullie af?? Ik snap hier helemaal niks van, zo jammer dit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt me te horen dat uw pakket niet is bezorgd. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen