Klacht POSTNL: Zoek en bezorg mijn pakketje AUB

sad Niet opgelost
Waarismijnpakketjegebleven

Wanneer gaan jullie mijn pakketje bezorgen????

Zoeken en bezorgen.
Neem contact op met de verzender die kan een onderzoek starten? Waarom moet ik daar de verzender voor lastig vallen? Het pakketje is in ontvangst genomen door jullie dus jullie kunnen dan toch gewoon onderzoek doen?? Waarom schuiven jullie alles van jullie af?? Ik snap hier helemaal niks van, zo jammer dit.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt me te horen dat uw pakket niet is bezorgd. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en bied u mijn excuses hiervoor aan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.