Klacht POSTNL: Zoek geraakt zeker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653318
Gebruiker
rhauer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wacht al 1 week op pakje

Gewenste oplossing

Snel en correct
Geboden oplossing
Pakje ligt niet bij de douane maar bij jullie ik heb al een foto in de post app staan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U geeft aan dat u al een week op uw pakje wacht. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is en ik bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw klacht heb ik geregistreerd en deze wordt gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Uw zendingen gaan via de douane. De douane is een bevoegd gezag waar PostNL helemaal geen invloed op heeft. Uw zending wordt overgedragen aan de afdeling inklaring. De afdeling inklaring maakt de zending klaar voor beoordeling door de Douane, voor invoer. De inklaring kan tot 30 dagen in beslag nemen. Informeren bij de Douane over de duur van afhandeling heeft geen zin. Het is niet mogelijk om de afhandeling te versnellen. Via Track & Trace blijft u op de hoogte van de laatste status van afhandeling van uw zending. Ik raad u aan de aflevering af te wachten. Indien de 30 dagen zijn verstreken raad ik u aan contact op te nemen met de afzender om een onderzoek op te starten afhankelijk van de gekozen verzendwijze via het land van afzending.

    Ik begrijp dat dit niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting dat u duidelijkheid hierover heeft gekregen en begrip hiervoor heeft.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettige dag.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen