Klacht POSTNL: Zoek raken van een pakket!

Klachtnummer
# 148664
Gebruiker
MPOljak
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 2 December 2015 verstuur ik een pakket met daarin o.a. sigaren, Kaas, 50 cash, foto's , 3 flessen wijn ,3 doosjes chocolade bonbons naar mijn opa in tsjechie. Er wordt mij verteld dat het 3-5 werkdagen duurt voordat het pakket aankomt en ik wordt niet gewezen op eventuele vertragingen .Prima na enkele dagen besluit ik eens even te kijken op het track&trace systeem en zie tot mijn verbazing dat de pakket heletijd heen en weer gaat van NL naar DE en uiteindelijk de laatste scan krijgt op 4december in een NL depot.Daarna na een paar telefoontjes kan niemand mijn vertellen waar mijn pakket zich bevind,nou mijn opa boos die geloofd mij niet dat ik het heb verstuurd anders zou het allang zijn aangekomen ik ben radeloos na 2 weken wordt er een onderzoek gestart en op 15 jan 2016 krijg ik doodleuk een telefoontje van Post NL dat

De oplossing

ze de pakket hebben en of ze deze naar de ontvanger moeten sturen of ik ze een telefoon nummer kan geven van de ontvanger,nou ik antwoord daarop dat ik gewoon alles vergoed wil krijgen.Dat is niet mogelijk!ik heb mijn opa allang wat geld gestuurd i.p.v. op postnl te wachten.Dan krijg ik doodleuk een mail dat het wordt teruggestuurd! Dus 1,5 maand gewacht op niks,verzendkosten 33 euro voor niks betaald heel veel belkosten naar 0900 nummer gemaakt en een verschimmelde kaas i.p.v terug NIKS wordt vergoed en daarmee moet ik het maar doen!!!!!!!Post NL NOOOOIT MEEEERRR!!!!!!!!!!!

MIJN GELD TERUG!!!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Poljak,

    Het spijt me dat u niet tevreden bent over de uitslag van het onderzoek naar uw pakket. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat uw pakket is terug gevonden en dat deze naar u retour zal worden gezonden. Het is niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen voor gevolgschade. Mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    MPOljak
    Datum
    Na een reactie van ong. 1 week terug zie ik dat het pakket nog steeds in Slovakije hoelang moet nu weer wachten toch niet weer 1,5 maand!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Poljak,

    Een beetje betreurd lees ik dit verhaal. Jammer dat het zo is gegaan. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met ons onderzoeksteam en dat aanvullende gegevens zijn aangevraagd. Als u die gegevens terugstuurt zal uw aanvraag in behandeling worden genomen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u verder nog vragen heeft kunt u ons bereiken op www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jouke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen