Klacht POSTNL: zoek zelf je pakketje maar.nl

# 198601
maaike580

En werkelijk de zoveelste keer. Een pakketje met trace code. Bezorgd.
Waar? Het is het als met Pasen, zoek maar overal tot je iets vindt. Verantwoordelijkheid post.nl? Geen. Die zeggen gewoon, wacht maar drie dagen af of t een foute scan is. Zo niet, dan moet je maar met verzender tot een oplossing komen.
O en of ik bij alle buren even wil aanbellen of zij het hebben.
Er komen woorden in mij op, die niet door de webmarshall komen maar feit dat ik binnen twee jaar een klein 10-15(!!!!) Pakketten zoek ben...het interesseert heb echt he le maal niets .

Ze doen toch niets! Ik ben inhoud kwijt!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was weer 13 ey

Geachte mevrouw De Geus,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u vragen heeft over een door u in uw brievenbus te ontvangen zending.

Volgens mijn informatie is uw zending op 30 november afgescand. Dit is een automatische informatiescan geweest. Uw zending is vervolgens op 1 december alsnog afgeleverd in uw brievenbus.

Indien u desondanks geen zending heeft ontvangen, raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De afzender heeft de verzendwijze gekozen en kan daarom in dat geval met u tot een passende oplossing komen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of haar dienstvereniging, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL