Klacht POSTNL: zoekgeraakt pakket Post.nl

mark de leng

Er is voor mij een pakket verstuurd vanuit Virginia Amerika maar tot op heden heb ik het nog niet ontvangen. Ik kan wel zien via de track en trace code dat het 3 okt jongsleden is gearriveerd in Nederland, en is gesorteerd in het sorteercentrum. Ik heb al contact gehad met Post.nl maar ze kunnen mij niet verder helpen omdat het pakket niet verzekerd is. Ik kan zelf ook niet een onderzoek laten starten door Post.nl . De afzender heeft contact opgenomen met US-postal waar het pakket vanuit Amerika mee is verzonden. En die zeggen omdat het de grens is gepasseerd ligt het probleem bij Post.nl Ik vind het niet kunnen dat post.nl zo met de pakketten van zijn klanten omgaat.

Een gedegen onderzoek starten en zorgen dat mijn pakket boven water komt. En zorgen dat het op het juiste adres bij mij wordt afgeleverd.

Geachte heer mevrouw De Leng,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending uit Amerika nog niet is afgeleverd.

Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend moet zijn dat het zo lang duurt. Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze retour is gestuurd omdat het label niet meer leesbaar was. U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender zal dit met het buitenlandse bezorgbedrijf moeten oplossen. Mijn excuses voor het ongemak die u heeft ervaren.

Jurgen
    PostNL