Klacht POSTNL: Zoekgeraakte pakket zou volgens PostNL afgeleverd zijn maar postbode is nooit aan de deur geweest.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404654
Gebruiker
H.J.R. van de Linde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket uit de VS zou volgens de track&trace code vorige week 's avonds laat afgeleverd moeten zijn door PostNL maar de postbode is nooit aan de deur geweest. Er is niet aangebeld, geen bericht achtergelaten terwijl er altijd een paar mensen thuis waren. Het pakket is nu spoorloos verdwenen. Wederom een zéér onaangename ervaring met PostNL, helaas.

De oplossing

Uitzoeken wat er gebeurd is en waar het pakket nu is. Graag alsnog zo spoedig mogelijke bezorging.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het een kwalijke zaak dat u dit pakket niet heeft ontvangen, terwijl deze volgens de status in Track & Trace is afgeleverd. Ik snap dat u zich heel erg zorgen maakt. Mijn excuses hiervoor. Omdat er voor dit pakket niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat er een klacht voor u is geregistreerd naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice, dit wordt intern opgepakt en besproken. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen. Ik adviseer u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J.R. van de Linde
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL kan mij niet helpen en verwijst mij naar de verzender. Dit is niet correct. PostNL dient voor een deugdelijke service en bezorging zorg te dragen. Zij verklaart op de site dat het pakket wel is afgeleverd maar dat is niet waar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?