Klacht POSTNL: zoekgeraakte post

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488406
Gebruiker
L. van de Werfhorst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 22-09 een envelop op de post gedaan, met ontlasting van vogels voor onderzoek.
Deze is nog steeds niet aangekomen.
Het punt is dat ik vaker dit opstuur en soms geen of late reactie krijg van de vogelspecialist. Na diverse ervaringen van anderen ben ik het maar eens met een track and trace gaan versturen.

Ten eerste koop ik een product wat ik niet krijg.
Daarbij is het ook nog eens zo dat de ontlasting wel met 2 dagen daar moet zijn ivm uitdroging,

De oplossing

Wat doen we met het geld dat ik kwijt ben?
Welke methode wel geschikt is dat ik zeker ben dat dit op op tijd binnen komt bij de vogelspecialist.
Ten tweed

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakje niet is aangekomen, nadat eerder ook poststukken zonder Track & Trace niet zijn afgeleverd. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en een oplossing of vergoeding wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We streven ernaar om alle poststukken en pakketten de volgende dag te leveren. Er kan een enkele keer vertraging ontstaan tijdens het proces. Als een poststuk of brievenbuspakket na vijf bezorgdagen nog niet afgeleverd is dan beschouwen we de zending als vermist. Daar wil ik graag een registratie van maken, zodat we de kwaliteit van de bezorging kunnen verbeteren.

    Omdat het gaat om een onverzekerde zending is het tot mijn spijt niet mogelijk om een onderzoek in te stellen naar de status van uw zending. Heeft u voor de zekerheid gevraagd aan de geadresseerde of de zending inmiddels wellicht toch afgeleverd is? Een brievenbuspakje is minder goed volgbaar in vergelijking met een ‘gewoon’ pakket, het kan soms voorkomen dat de afleverscan ontbreekt terwijl de zending al bezorgd is. Indien de zending niet afgeleverd zijn wil ik graag de verzendkosten vergoeden.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u verder zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw IBAN-nummer en de tenaamstelling van uw rekening?

    - Heeft u het brievenbuspakje online gefrankeerd of heeft u bij het PostNL punt betaald? Wat zijn de verzendkosten geweest?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. van de Werfhorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
IBAN nr. NL93ABNA0554414996 TNV. L. VAN DE WERFHORST Pakketjes is bij een PostNL punt betaald (AH te swifterbant) Kosten waren 4,50 Emailadres is lau-lau@live.nl NOG NIKS VERNOMEN VAN JULLIE!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen