Klacht POSTNL: Zoekraken aangetekend verzonden I phone
Details
Klacht
Op 27 sept kocht ik online een Iphone , de verkoper verzond het pakket die zelfde dag aangetekend, ik kreeg de track en trace code dus kon online de verzending volgen.Al na dag twee zag ik geen verandering in de verzendstatus ( ontvangen bij servicepunt ) dus trok direkt aan de bel.
Om een lang verhaal kort te maken , de verkoper ging informeren en er bleek een IT storing te zijn geweest dus het pakket kon wat later zijn. Maar helaas na nog wat langer wachten bleek het pakket nog steeds zoek te zijn.
We zijn nu dik twee weken later en nog steeds heb ik niets ontvangen, sterker nog ,de afzender heeft inmiddels nog een pakket naar een andere koper verzonden met exact de zelfde klachten... Als koper sta ik nu machteloos en ben totaal afhankelijk van de energie die de verkoper in de afhandeling wil steken, maarik ben wel €540 kwijt , en moet nu maar afwachten hoe het verder gaat lopen. Ik hoor niets van post .nl en ben afhankelijk van de info die de verkoper mij stuurt.
Gewenste oplossing
Scadevergoeding en betere communicatie met post.nlDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.