Opgelost door POSTNL: Zoekraken pakket

Ronald Schell

Ik heb een klacht over het niet ontvangen van een pakket van BOL.com. ik heb via BOL een mail gekregen dat het pakket wat ik had besteld 21 november was verstuurd. Volgens BOL zou ik het de 22e in huis hebben. Op de 22e is niets bezorgd. Via track & trace gekeken en het pakket zou zaterdag 24 november worden bezorgd tussen 10.30 en 12.30 uur. Tot mijn verbazing niet bezorgd. Weer op T&T gekeken en daar werd vermeld dat de zending maandag zou komen (tijd onbekend). ook maandag werd het niet bezorgd. Weer op T&T gekeken en ineens stond er onbekend. Deze gang van zaken vindt ik totaal niet prettig en eigenlijk schandalig. Of er loopt iemand rond die pakketten achterover drukt of het is nooit verzonden. Bij navraag bij BOL heeft men mij verzekerd dat het in de nacht van 21 op 22 november is verzonden, maar er raken wel vaker pakketten kwijt bij PostNL, aldus BOL. De code van mijn order was 8013075320 Graag zou ik van PostNL opheldering willen over deze gang van zaken.

Compensatie

Ronald Schell
    Het wordt nog leuker. Nu geven BOL en POSTNL elkaar de schuld.
    Onbegrijpelijk, maar mijn pakket is niet terecht
    Geachte heer Schell,hartelijk dan k voor uw reactie. Het is zeker niet de bedoeling u van het bekende kastje naar de muur te sturen.Helaas kan ik zonder de barcode niets voor u nakijken.
    Daarom vraag ik u mij deze door te geven via het klachtcmpleet formulier op deze site.Zodra ik deze van u binnen heb, ga ik uw melding in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,Iteke
    Ronald Schell
    Nu heb ik een klachtenformulier in moeten vullen. Ik heb naar mijn idee de code van Track & trace toch meegestuurd in mijn eerste klacht.
    Het is ronduit niet te geloven de klant onvriendelijkheid van 2 bedrijven, die elkaar nu de schuld geven van het zoekraken van het pakket.
    Geachte heer Schell,wij hebben naar aanleiding van uw melding gekeken welke geregistreerde zendingen er voor uw adres zijn aangeboden door afzenders bij PostNL.Hier kwam in de periode van 1 november tot vandaag geen zending met trackingcode voor uw adres naar voren.Het door u doorgegeven ordernummer is niet de trackingcode waar wij naar op zoek zijn. Wij zoeken een "barcode" die begint met 3S....Indien u de zending niet in uw bezit heeft gekregen verwijzen wij inderdaad naar de afzender.U bent de klant van de afzender en de afzender is onze opdrachtgever. Zoals wij nu kunnen zien is er geen zending voor het door u opgegeven adres bij PostNL aangeboden door afzender Bol.com.Zonder aanvullende informatie kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Frouktje
    Ronald Schell
    onderstaand bericht is aan mij verstuurd
    Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 8013075320 van 26 juni 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. De bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice. U kunt met het nummer 3SBOLD2262675 op de website van PostNL uw pakket volgen zodra zij hem hebben ontvangen.
    Ronald Schell
    Excuusmail gekregen van BOL met enige uitleg.