Klacht POSTNL: Zoekraken van verstuurde kaarten.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 451802
Gebruiker
VuurVlam0516
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben in de POSTNL app 2x een klacht ingediend over het zoekraken van zelfgemaakte kaarten, maar tot op heden geen reactie gehad. Ontvangers hebben de kaartafbeelding gezien in de app, maar nooit ontvangen.

De oplossing

Uitzoeken waar de kaarten zijn gebleven. Waar is het misgegaan?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden kaarten. Deze zijn niet aangekomen. U heeft hiervoor al een klacht ingediend maar niets van vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het lastige bij briefpost is dat we niet precies na kunnen gaan wat er mee is gebeurd omdat er geen administratie van wordt bijgehouden. Ik wil graag voor u nagaan wat ik in dit geval voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u de kaartjes via de app gemaakt? Zo ja, heeft u hiervan de ordernummer?
    Of heeft u zelfgemaakte kaarten via de brievenbus verzonden?
    - Naar ontvangers heeft u het verzonden? Heeft u hiervan de naam en het adres?
    - Wanneer heeft u het precies ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VuurVlam0516
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen