Klacht POSTNL: Zogenaamd oplossen van klachten door ze niet op te lossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383068
Gebruiker
Schijndel1982
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks dat alle informatie is aangeleverd kunnen ze zogenaamd niets doen aan het gedrag van hun medewerkers. Is dit nu hoe een bedrijf als postnl zich mag en kan gedragen?

De oplossing

Hun klanten serieus nemen en zorgen dat bezorgers de verkeers regels kennen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw eerdere bericht gelezen en ook wij willen dat de bezorger zich aan de verkeersregels houdt. Via het eerdere bericht heef u inmiddels een reactie ontvangen en sluit daarmee deze melding.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schijndel1982
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen