Opgelost door POSTNL: Zogenaamde “gesloten verklaring “ is echt onzin! Als zichtbaar niet om zakelijke post v bedrijven is

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595207
Gebruiker
Gebruiker1650270914
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De “gesloten verklaring” wordt ook zelfs toegepast bij Moederdag-pakketjes, ik kan hier echt niet bij!! Heel boos!

Gewenste oplossing

Gewoon bezorgen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een gesloten verklaring. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inmiddels heb ik telefonisch contact met u hierover gehad en ben ik blij dat uw moeder het pakje wel heeft ontvangen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan vernemen wij dit uiteraard graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen