Klacht POSTNL: Zondag bezorging is grote kans op geen bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380588
Gebruiker
EMR
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Adres onbereikbaar bericht, flauwekul komt eerder over als ik heb geen zin het is warm zoek het maar uit.
Dan ook nog dat ik het bezorg adres niet eens meer kan wijzigen.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ze leveren of contact opnemen als ze een zondag bezorging hebben dan moeten ze ook bereikbaar zijn.
Geboden oplossing
Ze hebben er niets aan gedaan, het bedrijf gebruikt gewoon de reactie “adres onbereikbaar” i.p.v. geen personeel om te leveren. Volgende dag geleverd aan iemand die mijn naam niet draagt deze was echter eerlijk genoeg het artikel retour te sturen. Dus een aanrader laat niet iets op een tijdelijk adres bezorgen op zondag. Kortom ze zitten met waardeloos personeel, en dan bedoel ik niet de bezorger ook al maakt hij/zij ook een fout.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u het pakket op zondag niet heeft ontvangen. Deze scan houdt normaal gesproken in dat de chauffeur niet met de bus bij het adres kan komen. Wellicht waren er ergens werkzaamheden in de buurt of blokkeerde een andere auto de straat. Ik zie gelukkig dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Ik hoop dat het bij toekomstige zendingen weer soepeler zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen