Klacht POSTNL: Zondag bezorging is grote kans op geen bezorging

EMR

Adres onbereikbaar bericht, flauwekul komt eerder over als ik heb geen zin het is warm zoek het maar uit.
Dan ook nog dat ik het bezorg adres niet eens meer kan wijzigen.

Zorgen dat ze leveren of contact opnemen als ze een zondag bezorging hebben dan moeten ze ook bereikbaar zijn.
Ze hebben er niets aan gedaan, het bedrijf gebruikt gewoon de reactie “adres onbereikbaar” i.p.v. geen personeel om te leveren. Volgende dag geleverd aan iemand die mijn naam niet draagt deze was echter eerlijk genoeg het artikel retour te sturen. Dus een aanrader laat niet iets op een tijdelijk adres bezorgen op zondag. Kortom ze zitten met waardeloos personeel, en dan bedoel ik niet de bezorger ook al maakt hij/zij ook een fout.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u het pakket op zondag niet heeft ontvangen. Deze scan houdt normaal gesproken in dat de chauffeur niet met de bus bij het adres kan komen. Wellicht waren er ergens werkzaamheden in de buurt of blokkeerde een andere auto de straat. Ik zie gelukkig dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Ik hoop dat het bij toekomstige zendingen weer soepeler zal verlopen.