Klacht POSTNL: Zondagbezorging niet afgeleverd

Klachtnummer
# 170054
Gebruiker
Chris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst die speciaal, m.b.v. een extra betaling, op zondag bezorgd zou worden. Het pakketje zou tussen 13:15 en 15:15 afgeleverd worden, maar uiteindelijk heb ik pas rond 18.30 mogen vernemen dat de eerste bezorgpoging is mislukt, ondanks dat ik vandaag de hele dag thuisgebleven om het pakketje op te wachten. Hierbij komt dat ik ook nog eens geen KG code heb ontvangen, helemaal niks, geen briefje of wat dan ook.
Wat moet ik hier nu mee? Ik heb bewust extra betaald om mijn product eerder te kunnen ontvangen en alsnog heb ik precies niks ontvangen.
Ik ben hier zeer ontevreden over.

De oplossing

Ik verwacht ik de kosten die ik heb moeten betalen voor de zondaglevering terugkrijg.
De kosten waren €8,95.
Graag hoor ik van jullie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Langeveld,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg om te vernemen dat uw pakket op zondag 29 mei niet bij u is aangeboden en er tevens geen bericht is achtergelaten. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

    Helaas heb ik niet de mogelijkheid om u hiervoor te compenseren. Hiervoor adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Ik heb een klacht aangemaakt om dit met de betrokken chauffeur te laten bespreken om dit in de toekomst beter te laten verlopen. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels uw pakket heeft ontvangen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen