Klacht POSTNL: Zonder aan te bellen pakket achter de deur zetten

Klachtnummer
# 319741
Gebruiker
E.J. Lammers
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onbeschofte actie van een bezorgster van PostNL door zonder aan te bellen de achterdeur te openen ( waar NB ook een deurbel zit ) en het pakket op de vloer zet en naar binnen schreeuwt : "Pakketje ".

De oplossing

Training aan medewerkers hoe je op een deurbel drukt.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Lammers,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw zending, zonder aan te bellen, via de achterdeur is geleverd. U bent hier niet blij mee en zou graag de zendingen in het vervolg via de voordeur geleverd zien. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent over deze manier van bezorgen. Ik wil u dan ook mijn excuses voor aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Om de medewerker hierop aan te laten spreken zou ik graag de 3S-code van het betreffende pakket van u ontvangen. Dat kan middels een reactie op dit bericht.

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  2. Auteur
    E.J. Lammers
    Datum
    Ik heb geen idee wat voor code dit is , de verpakking is inmiddels ook al weg.
    Nogmaals , ik vind het onbeschoft dat , ondanks er ook een bel ook bij de achterdeur zit , deze niet gebruikt en met een schreeuw naar binnen aangeeft dat ze een pakketje op de grond zet.
    U kunt vast wel ergens herleiden welke dame vorige week maandag rond 11.00 u dienst had.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lammers,

    Bedankt voor uw reactie. De 3S-code is nodig om de melding te maken, maar als u aangeeft deze niet te hebben zoeken wij deze op een andere manier op. Graag ontvang ik ook nog uw e-mailadres om de melding compleet te maken. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze ons toe te sturen?

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  4. Auteur
    E.J. Lammers
    Datum
    erikjlammers@gmail.com
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Lammers,

    Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Ik heb de melding aangemaakt en dit voorval zal via de leidinggevende met de medewerkster laten bespreken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar we hopen zo herhaling te voorkomen in de toekomst. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen