Klacht POSTNL: Zonder aan te bellen pakket achter de deur zetten

# 319741
E.J. Lammers

Onbeschofte actie van een bezorgster van PostNL door zonder aan te bellen de achterdeur te openen ( waar NB ook een deurbel zit ) en het pakket op de vloer zet en naar binnen schreeuwt : "Pakketje ".

Training aan medewerkers hoe je op een deurbel drukt.

Geachte heer, mevrouw Lammers,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw zending, zonder aan te bellen, via de achterdeur is geleverd. U bent hier niet blij mee en zou graag de zendingen in het vervolg via de voordeur geleverd zien. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent over deze manier van bezorgen. Ik wil u dan ook mijn excuses voor aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Om de medewerker hierop aan te laten spreken zou ik graag de 3S-code van het betreffende pakket van u ontvangen. Dat kan middels een reactie op dit bericht.

Ik hoor het graag van u.

Irene
    PostNL
    E.J. Lammers
    Ik heb geen idee wat voor code dit is , de verpakking is inmiddels ook al weg.
    Nogmaals , ik vind het onbeschoft dat , ondanks er ook een bel ook bij de achterdeur zit , deze niet gebruikt en met een schreeuw naar binnen aangeeft dat ze een pakketje op de grond zet.
    U kunt vast wel ergens herleiden welke dame vorige week maandag rond 11.00 u dienst had.
    Geachte heer/mevrouw Lammers,

Bedankt voor uw reactie. De 3S-code is nodig om de melding te maken, maar als u aangeeft deze niet te hebben zoeken wij deze op een andere manier op. Graag ontvang ik ook nog uw e-mailadres om de melding compleet te maken. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze ons toe te sturen?

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

Bram
    PostNL
    erikjlammers@gmail.com
    Geachte heer, mevrouw Lammers,

Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Ik heb de melding aangemaakt en dit voorval zal via de leidinggevende met de medewerkster laten bespreken. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar we hopen zo herhaling te voorkomen in de toekomst. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene