Klacht POSTNL: Zonder contact op te nemen stuurt post nl mijn pakketje terug.

Klachtnummer
# 462011
Gebruiker
Zehra Karabulut
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje is sinds 19 juni bij een post nl sorteercentrum zonder contact op te nemen met de ontvanger en zonder een rede word mijn pakketje terug opgestuurd naar de afzender!
Hoe kan zo iets gebeuren ?

De oplossing

Ik wil mijn zo snel mogelijk mijn pakketje ontvangen, kan ik alsjeblieft hiermee geholpen woorden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u niet tevreden bent over deze situatie. Ik heb er voor u even naar gekeken en zie dat de zending tijdens de inklaring al retour is gezonden naar de afzender. Helaas is er niet een reden van retour in ons systeem gezet. Deze reden zal wel aangegeven worden op de zending zelf. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Mocht het onterecht zijn geweest dan kunnen zij contact opnemen met de postorganisatie waar zij het mee hebben verzonden, zodat de verzendkosten vergoed kunnen worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen