Klacht POSTNL: Zonder contact op te nemen stuurt post nl mijn pakketje terug.

# 462011
Zehra Karabulut

Mijn pakketje is sinds 19 juni bij een post nl sorteercentrum zonder contact op te nemen met de ontvanger en zonder een rede word mijn pakketje terug opgestuurd naar de afzender!
Hoe kan zo iets gebeuren ?

Ik wil mijn zo snel mogelijk mijn pakketje ontvangen, kan ik alsjeblieft hiermee geholpen woorden.

Uiteraard snap ik dat u niet tevreden bent over deze situatie. Ik heb er voor u even naar gekeken en zie dat de zending tijdens de inklaring al retour is gezonden naar de afzender. Helaas is er niet een reden van retour in ons systeem gezet. Deze reden zal wel aangegeven worden op de zending zelf. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender. Mocht het onterecht zijn geweest dan kunnen zij contact opnemen met de postorganisatie waar zij het mee hebben verzonden, zodat de verzendkosten vergoed kunnen worden.