Klacht POSTNL: Zorg voor goede service, dit slaat nergens op

content Niet opgelost
Peter#48

Post NL kan labels (weer) niet printen dus moet je voor duurdere optie gaan. daarnaast wil je restitutie aanvragen, en doet het formulier het weer niet wegens technische storing. Klantenservice via online is 3 x alles invullen en wegens technische storing kan je ze bellen met 36 wachtenden voor je.. Wat een bijzondere organisatie, en daar durven ze nog geld voor te vragen? Laat staan bij ontvangst pakketten dat deze ook geregeld beurs zijn..

fatsoenlijke service en afhandeling klachten. Wil restitutie en niet weer pas na een maand.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een verzendlabel heeft gekocht, maar dat het niet lukte om deze te printen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

We hebben inderdaad een paar dagen last gehad van een storing. Gelukkig hebben we deze storing op 11 september kunnen oplossen.

Om ervoor te zorgen dat u uw geld voor de verzendlabel terugkrijgt, kunt u, zodra de verzendlabel verlopen is (na vijf dagen), het restitutie formulier op onze website invullen. Hierbij de directe link: https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/

Peter#48
geen restitutie gehad. Wel het formulier ingevuld om restitutie te ontvangen. Zeer zeer slecht van post nl. En dan willen ze prijzen verhogen? Eerst maar een orde op zaken stellen.