Klacht POSTNL: Zou vandaag een mail ontvangen van post.nl over een zending dat zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461440
Gebruiker
Ruud Haagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zou vandaag informatie over een zending per mail ontvangen maar post.nl laat niets van zich horen track & trace nr 3SKAAG7332599.

De oplossing

Graag wil ik weten hoe het zit met mijn zending die ik 2 juni naar frankrijk heb verstuurd.Post.nl heb mij beloofd mij vandaag wat meer informatie te mailen over de stand van zaken maar tot heb ik nog niets van post.nl gehoord. De klanten sercive is ook niet bereikbaar.Graag wil ik weten wat er met deze sending is gebeurd.vandaag zou de onderzoek afgerond worden.in afwachting op bericht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de afhandeling van het onderzoek naar uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u nog geen reactie heeft ontvangen omtrent het onderzoek. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Doordat het momenteel heel erg druk is op de onderzoeksafdeling kan deze afhandeling langer duren. Dit is inmiddels opgelopen naar 18 werkdagen. Ik zie dat het onderzoek nog gaande is en ze zullen zo spoedig mogelijk informeren. Ik begrijp dat het een hele nare situatie is, maar ik wil u vriendelijk verzoeken om dit bericht af te wachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruud Haagen
Datum
Uiteindelijke oplossing
post.nl is ontzettend traag met de afhandeling. Nu word de wacht tijd met nog eens 18 dagen verlengd. Ik vraag me af wat ik na deze 18 dagen nog eens te horen krijgt. Laten ze de klanten service ook maar wat vlotter op nemen.Als men de klanten service belt laten ze de klant ook 10 tot 15 minuten wachten. Abnormaal lang. Dit is toch geen klanten service.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen