Klacht POSTNL: Zoveelste dag voor niks thuis wachten op een pakket.

Klachtnummer
# 373706
Gebruiker
JC
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Weer een dag naar de klippen.. Ik kan niet anders zeggen dat PostNL een zeer slechte organisatie is. Ik zit nu al een week op mijn kentekenplaat te wachten en krijg steeds maar valse informatie betreffende het levermoment, ik kan nu niet rijden en zit al dagen in een snikhete flat, en als je dan eindelijk een tijdstip te horen krijgt dan komt er niemand. Dit is al de zoveelste keer. Wat wel altijd goed geleverd word zijn de irritante loterij brieven en zelfs daar krijg ik wel een juiste melding van in de app. Maar als er belangrijke spullen verzonden moeten worden dan gaat het weer eens fout.. Moeilijk om beleefd te blijven dus bel me maar niet op.

Gewenste oplossing

Failliet gaan en ruimte maken voor een nieuwe organisatie, dit kan zo niet langer. Ik durf niets meer te bestellen of te verzenden als PostNL er mee gemoeid is, dit meen ik serieus! Je hoeft niet te bellen met me, dat heeft voorgaande keren ook geen zin gehad en ik heb geen zin om steeds bij een nieuwe medewerker weer alles uit te moeten leggen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U bent al enige dagen aan het wachten en steeds wordt er onjuiste info gegeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me goed voorstellen dat u enorm baalt dat de zending niet tijdig is bezorgd. Door omstandigheden kan er vertraging ontstaan tijdens het proces. Wat in uw geval de reden is geweest kan ik vanuit hier niet nagaan. Wel kan ik zien dat de zending inmiddels is aangekomen. Uiteraard wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan.

    Mocht u in de toekomst opnieuw een pakket verwachten, kunt u het beste de statusbalk in de gaten houden. Zodra boven het 3e oranje bolletje staat dat de bezorger onderweg is, zit de zending bij de bezorger in de bus en kunt u het verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen