Klacht POSTNL: Zwaar beschadigde envelop bankafschriften

SMDG

Ik heb deze keer een wel zo erg beschadigde envelop ontvangen, waarin de afschriften van mijn bank zitten. Iedereen kan zo in de envelop kijken en gegevens overnemen. Ik vind dit absoluut onacceptabel. Ik begrijp heel goed, dat het kan voorkomen dat een poststuk kan beschadigen, maar dit slaat werkelijk waar alles. Enigste excuses wat op de envelop staat is "BESCHADIGD ONTVANGEN".

Ik vind dat PostNL op zijn minst een excusebrief erbij had kunnen doen.

Geachte mevrouw de Goede,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een brief beschadigd hebt ontvangen. Ten eerste mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik maak hier graag een melding van voor u. Om de juiste bezorger hierop aan te spreken heb ik nog wat meer gegevens nodig. Even om te controleren, u weet zeker dat wij deze brief hebben bezorgd? En wanneer heeft u deze brief ontvangen en wie is de afzender hiervan? Deze informatie ontvang ik graag zodat ik een klacht hiervoor aan kan maken.

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Jan
    PostNL
    Goedemiddag,

Ik heb de zwaar beschadigde brief dinsdag 17 april jl. ontvangen. De afzender is Rabobank, het betreft bankafschriften.

Saskia de Goede

SMDG
Totaal geen enkele reactie mogen ontvangen