Klacht POSTNL: Zwaar teleurgesteld door PostNL

SandraC

In 2021 5 pakketjes uit het buitenland besteld, en echt alle 5!!! nooit ontvangen!
De laaste pakket ligt vanaf 1 november al bij inklaringen te wachten.
Twee en een halve maand aan het lijntje gehouden.ja mevrouw het is erg druk,computerproblemen etc etc etc.ja mevrouw u zal het zeker ontvangen u moet geduld hebben…Deze problemen zijn er al vanaf begin 2021 want elk pakket ik bestel uit het buitenland gaat altijd fout! Er is er geen een door mij ontvangen.
Hoe is het mogelijk dat alles wat ik uit het buitenland bestel NOOIT bij mij aankomt? Ongelovelijk.
Nu ben ik gisteren gebeld door PostNL over mijn laatste klacht en deze mevrouw zei dat het onwaarschijnlijk is dat het pakket nog gevonden wordt, zeg dat dan gelijk ipv mij 2 en een halve maand te laten wachten in de hoop het nog goed zou komen.
Ik ben zwaar teleurdgesteld door postnl en ik zal nooit meer een pakket uit het buitenland bestellen als dat mogelijk is door postnl want dan kan ik net zo goed mijn geld gelijk weggooien :(

Mijn laatste pakket waar ik al 2 en halve maand op wacht gaan vinden en opsturen!!!

SandraC
    Er wordt op dit moment weer een onderzoek gedaan voor de 3 keer ondertussen, maar daar zal ook wel weer niks uitkomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zendingen uit het buitenland die niet bij u aankomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat een aantal zendingen helemaal niet zijn aangekomen op uw adres en het laatste pakket ook al lang bij Imec ligt. Zoals u zelf ook aangeeft heeft mijn collega hier een navraag voor opgestart en zal u worden geïnformeerd zodra er meer duidelijk is over de status van uw pakket. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.