Opgelost door Postordergroep: Artikel teruggestuurd, geld na 3 maand nog niet ontvangen. Retourzending zelf betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43847
Gebruiker
Vogelaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin september 3 artikelen besteld. Alles via machtiging direct betaald. 1 artikel ('Solar Vogelrestaurant' à € 32,95) teruggestuurd. Na 2 telefoontjes mijnerzijds wordt wel steeds beloofd bedrag terug te storten, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Heb nu een brief gestuurd, en ook gemeld, dat consumentenbond is ingeschakeld.

De oplossing

Terugbetaling van teruggestuurde artikel

2 reacties

  1. Auteur
    Postordergroep
    Datum
    Op 23 december 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Vogelaar
    Datum
    De postordergroep heeft toegezegd, dat het geld binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan. Omdat ik maar eens per 2 weken een overzicht van de bank ontvang, kan ik nog niet zeggen of dat inderdaad gebeurd is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vogelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postordergroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen