Klacht Postordergroep: Bestelling niet op het vermelde adres ontvangen

Piet

Bestelling van 28 juli 2014 met order no. 440381 niet ontvangen.
Na enige e-mail verkeer met de klantenservice over de niet ontvangen producten, verstuurde ze opnieuw met vertraging (product in bestelling) op 25 oktober
die om wat voor reden niet is aangekomen.
Na heen en weer mailen zij de klantenservice dat het pakketje op 25 september is verstuurd en kreeg daar geen Track & Tracé van.
De klantenservice eindigde met, het is twee maal verzonden en wij kunnen niks meer voor u betekenen.

Ik verlang graag dat de bestelling alsnog op het aangegeven adres wordt afgeleverd.

Postordergroep
    Geachte Heer/mevrouw Noom-Vuil,Wij hebben vernomen van DHLParcel dat het eerste pakket op het door u opgegeven adres is bezorgd, u gaf aan deze niet te hebben ontvangen. Uit coulance hebben wij u toen een nieuwe bestelling toegezonden. U geeft aan deze ook niet te hebben ontvangen.Wij hebben onderzoek gedaan bij DHLParcel en zij geven aan beide pakketten te hebben geleverd. als u kijkt op de door u ontvangen track en trace code's kunt u dit van beide pakketten zien.Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over Postordergroep, Echter hebben wij beide keren de pakketten netjes verzonden en zegt DHL deze te hebben geleverd.Met vriendelijke groet,Postordershop Nederland
    Geachte Postordergroep,
    Het is voor 200% gelogen dat het pakket (2x) door DHL op het adres is bezorgd, daar ik bij de eerste bezorging de Track&Trace code volgde en ook meteen een klacht bij DHL indiende dat het pakket niet is geleverd.
    Bij de tweede zending kreeg ik geen Track&Trace en was het niet te volgen.
    3 X = scheepjesrecht en laten bezorgen door Post.nl of Select-Post, zei zijn hier goed bekend.
    Indien geen bezorging, geld terug.
    met vriendelijke groet,
    Mevr. Noom
    Geachte,
    Ben ik de dupe van wellicht de onzorgvuldigheid van bezorging door DHL, in de maand Aug/Sept was de vaste bezorger van DHL ziek en er een onbekende bezorger die wellicht op een ander adres het pakket heeft afgeleverd. "Schaamteloos"
    Mevr. Noom

Piet

Ook een klacht indienen over Postordergroep?