Opgelost door Postordergroep: Kwaliteit geleverd product komt niet overeen met de omschrijving

Pasttimes

Twee paar laarzen aangeschaft voor de kinderen. Zeer geschikt voor regen, sneeuw en ijs. Je mag derhalve aannemen dat ze waterdicht zijn. Helaas is het tegendeel waar. Ze zijn zo lek als een mandje. Binnen tien meter kletsnatte voeten. Meerdere malen een klacht neergelegd maar daar wordt nauwelijks op gereageerd. Zeer slechte afhandeling van de klacht. Zelf inmiddels al meerdere telefonisch en via email contact gezocht. Helaas zonder resultaat.

Ik wil mn geld terug. De laarzen voldoen op geen enkele manier en dan is €75 erg veel geld. Ze zijn niet te gebruiken in de regen,of in de sneeuw. Vanwege het ijzertje onder de laarzen misschien te gebruiken op het ijs.

Postordergroep
    Op 16 maart 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
    Pasttimes
    Eindelijk gebeld met de oplossing. De laarzen kunnen retour gestuurd worden. Hiervoor zou ik een retourpakket ontvangen. Zodat het naar het juiste adres gestuurd kon worden. Helaas nog altijd niets ontvangen. De voorgestelde oplossing is acceptabel. De afhandeling wederom niet. Nooit en nooit weer zal ik hier bestellen.

Ook een klacht indienen over Postordergroep?