Klacht Postordergroep: Niet op tijd leveren en niet op tijd geld terugstorten.

Roosendaal

OP 10 december 2014 heb ik een telefonische bestelling gedaan van drie onderdelen.
Ordernummer 468144. Een onderdeel ontbrak-hondendeken-maar alles zou binnen een week verzonden worden. Het geld 101.85 Euro werd door mijn kleindochter ook op die dag telefonisch overgemaakt. NL80ABNA04081120703.
Na veel bellen van onze kant, zonder resultaat heb ik op 28 januari 2015 om 11.15 u weer gebeld en gevraagd of het deel van de bestelling, dat aanwezig was, niet al vast gestuurd kon worden. Dit was moeilijk, het moest dan gesplitst worden en dus terug naar het magazijn. Toen heb ik gezegd dat ik niets meer wilde ontvangen, maar mijn geld terug wilde hebben. Dat is vandaag 22 februari nog niet gebeurd. Bestellen en betalen gaat vlot, maar leveren of het geld terug storten duurt lang

Mijn geld moet worden teruggestort er is niet geleverd en niet op tijd geleverd.
Ook de wettelijke rente komt daarbij.l

Postordergroep
    Op 23 februari 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Order is op verzoek van de klant geannuleerd. Wij dragen zorg voor bijschrijving van het volledig door de klant betaalde bedrag. Deze week zal het bedrag zichtbaar zijn op de rekening.
    Roosendaal
    We hebben heel vaak moeten bellen voor een oplossing. Via klachtenkompas was het in een keer afgehandeld ...

Ook een klacht indienen over Postordergroep?