Klacht Postordergroep: Nog steeds mijn geld niet retour

Klachtnummer
# 95277
Gebruiker
g
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling gedaan ,de aflevering duurde veel te lang ,bestelling tel,afgezegd .
Mijn geld €29.95 zou terug geboekt worden ,maar dat wordt al gezegd vanaf november 2014 .
Heb het bedrag nog steeds niet terug gestort gekregen .
Ik vind dit een zeer slechte behandeling .

De oplossing

Onmiddellijk terug storten van mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    Postordergroep
    Datum
    Wij hebben de storting reeds aangevraagd. Bedrag zal in de loop van de week zichtbaar zijn op de rekening van de klant.

Ook een klacht indienen over Postordergroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen