Klacht Postordergroep: Oorsuizingen kattenverjager

Ben

Dochter van 2 jaar krabt haar oren open nadat zij het geluid van kattenverjager van 140dB hoorde. KNO arts schrijft dat dit geluid zeer schadelijk voor je gehoor is. Verder gaven ze aan op de website dat het geluid onhoorbaar zou zijn voor de mens. Reclame Code Commissie oordeelde hierover dat dit misleidend is. Verder is de verkoop van dit product legaal maar het gebruik hiervan niet omdat dit geluidsoverlast oplevert in de zin van artikel 5:37BW en APV geluidshinder. Verder is de fabrikant geheim.

Het verkoop van dit product stopzetten. Er zijn ook kattenverjagers die wel echt ultrasoon geluid uitzenden en geen overlast voor de mensen geeft.

Postordergroep
    Na contact, e.e.a. besproken en naar tevredenheid opgelost.
    Ben
    http://www.filedump.net/dumped/overlastmosquitomeldingpolitie1381234674.pdfBovenstaande website's geeft aan dat door Mosquito's veel buren ruzies door ontstaan. Vrijdag 25 oktober rond 19.20 uur programma Recht in de Regio: Daarin doet meester Visser uitspraak dat onze buren het gebruik van dit apparaat niet mag!
    Ben
    http://www.filedump.net/dumped/overlastmosquitomeldingpolitie1381234674.pdf < dit bestand zijn registraties van de landelijke politie m.b.t. geluidsoverlast door een kattenverjager/mosquito.

Ook een klacht indienen over Postordergroep?