Klacht Postordergroep: orthopedisch zitkussen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 108666
Gebruiker
redlady
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb 17 april 2015 een mail gestuurd dat mijn orthopedisch kussen stuk is, krijg een automaties bericht terug, dat ze er binnen enkele dagen op zullen reageren, nu 6 mei 2015 , en verschillende mails verder nog steeds geen reactie, vorig jaar ook een maal meegegemaakt toen kreeg ik meteen een nieuw kussen toegestuurd. waar is de SERVICE gebleven ??????????????

De oplossing

graag zou ik een nieuw kussen ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Postordergroep
    Datum
    Op 8 mei jl. telefonisch contact gehad met de klant. Vraag besproken en opgelost.
  2. Auteur
    redlady
    Datum
    postordergroup heeft voor de helft mijn klacht afgehandeld, na weer telefonisch contact, is er een belofte gedaan , wacht alweer 5dagen nog steeds geen zending, dus klacht is nog niet volledig afgehandeld , WEL HEEEL ERG JAMMER, doe wat je belooft
  3. Auteur
    redlady
    Datum
    nog niet volledig opgelost, weer contact gehad, hoop dat het deze keer wel goed komt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
redlady
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Postordergroep?