Klacht Postuurkussen: Vreselijk lang wachten en slechte communicatie

Klachtnummer
# 473352
Gebruiker
IDE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al 4 maanden op mijn kussens. Ik heb inmiddels aangegeven dat ik ze niet meer wil en mijn geld terug wil, maar ze geven niet thuis. Ik moet maar met de douane bellen of het daar ligt??

De oplossing

Mijn geld terug geeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Postuurkussen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Postuurkussen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen